sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Un nou inceput


2011- Un nou inceput si o noua dorinta <3 . 
Obiceiul meu e ca la 00:00 in momentul deschidesii sampaniei,sa imi pun o dorinta .. si culmea,pana acum mi s-au cam indeplinit doar dorintele puse de anul nou :x .... sper ca anul acesta sa mi se indeplineasca din nou,ca nu am pus nimic imposibil ...
Anul 2010 n-a fost cel mai bun an ,eventual doar in categoria"prieteni":),dar sper ca 2011 sa fie mai bun ... si chiar sunt sigura  :x ,orice sfarsit are un nou inceput.

Si acum sa vorbesc un pic despre 2010 :) 
 Am trecut printr-un ... curcubeu de sentimente : iubire,ura,vinovatie,invidie,fericire,suparare,atasare,furie,frica,speranta,dezamagire... si imi pare bine :),ca altfel n-am cum sa ma invat minte,cum pot invata mai bine sa nu gresesc de atatea ori daca nu pe propria piele:))?
  Pe parcursul anului:
-m-am simtit singura,chiar daca erau persoane care imi spuneau "te iubesc", "mi dor de tine" ...
- :-?am plans ca fraiera pentru cine nu trebuia :-j
- mi-am dorit prea mult de fiecare data 
- nu mi-am impus limite si am dat-o-n bara
- de multe ori nu am gandit inainte sa vorbesc
- mereu mi-am spus parerea,mi-am exprimat punctul de vedere
-mi-am facut prieteni noi
-mi-am dat seama ca un prieten foarte bun,de fapt,de multe ori e foarte fals 
[...]


Deci,am avut parte si de lucruri pozitive si de lucruri negative,si de ganduri pozitive si de ganduri negative,si de prieteni adevarati si de prieteni falsi ... asta este,macar pana la urma totul s-a terminat cu bine si am invatat sa nu-mi pierd speranta niciodata :x .

Si in noaptea dintre ani ... mi-am adus aminte de o chestie : daca am ocazia sa fac ceva, fac, nu stau sa ma gandesc,suport consecintele[ daca vor fii ] .. mai bine suport consecintele decat sa regret ca n-am facut acel lucru ....     si bine-mi pare ca mi-am adus aminte de "chestia"aia ... ca altfel primul lucru care-l faceam dimineata,era sa regret ca nu am facut ce am avut ocazia azi-noapte :) si e un sentiment foarte placut sa stiu ca nu am ratat ocazia :D :x . PUNCT! 

Totul e sigur, ca un jod de zaruri
Viata e ce se intampla in timp ce-ti faci planuri
Nu uita! Nu regreta!
Obosesti sa mai traiesti
Te intrebi in ce directie sa pasesti
Cand ti se par toate fara sfarsit
Iti gasesti bucuria intr-un rasarit.
Parca iti gasesti zambetu` printre riduri
Parca nu ai in jur atatea ziduri
Iti vine mai usor sa te minti
Sa nu se vada atunci cand strangi din dinti.
[Bitza- Momento mori]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu