joi, 30 decembrie 2010

Alex,Andrei,Pawel ;


Si ei fac parte tot din prietenii mei cei mai buni :x

Alex


O persoana suuuuper ok >:D< . 
Imi place la el faptul ca e fff calm si poti sa glumesti cu el ... poti povesti ore intregi cu el ca nu te plictisesti :x . Ffff de treaba . 
M-am inteles foarte bine cu el de la inceput :x si sper sa continuam prietenia tot asa >:D< . 
Cel mai mult imi place la el faptul ca ai ce povesti cu el ... :) mereu gasim cate un subiect .. :x o persoana la locul ei si de nota 10 :x . 

ANDREI


Tin minte ca inainte sa-l cunosc,cu 2-3 zile,am vorbit ore in sir cu el .. si mi s-a parut suuuper de treaba,si chiar asa si e :x chiar daca nu vorbesc cu el zilnic, si toate chestiile astea,i-l consider unul dintre prietenii mei cei mai buni :x .
 Ce-mi place la el ? Faptul ca el chiar pune suflet cand e vorba de o fata :x , si asta spune multe despre el :x 

PAWEL



Chiar daca nu vorbesc fff des cu el ,mai deloc, mi-am dat seama ce fel de persoana e :x una ffff de treaba si nebuuuna - in sensul bun :) - 8-} 
Probabil daca n-ar fi el ,cand as merge in Petrila ar fii mult mai sec :D glumetul gastii :x . Stie sa se distreze si punct .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu