joi, 30 decembrie 2010

Dutu


Dutu - smecheru care la inceput abia scotea 2 vorbe :) , nu raspundea pe mess  , mereu avea treaba , bla bla :) dar in prezent un prieten ff bun :x .

De 4-5 luni de zile vorbim zilnic pe mess,ma inteleg foarte bine cu el :*...pot discuta orice cu el :) prietenul meu cel mai bun :x .

Si pe el tot datorita lui Dudix i-l cunosc :"> :)) ... avem aproape un an de cand ne cunoastem,pe 4 februarie mai exact <:-p .... la inceput nu imi pica prea bine :-" are un caracter destul de .. dificil :-? dar o data ce ajungi sa-l cunosti ... chiar e un prieten foarte bun ,care stie de gluma,stie sa tina un secret,si stie sa dea sfatul potrivit >:D< .

Sper sa tina prietenia noastra foarte mult,si daca e sa ne certam...cum ai spus tu Dutu , mai mult de o zi 2 n-o sa ne tina pentru ca s-a creat o legatura stransa intre noi >:D<,dar sunt sigura ca n-o sa ne certam,cel putin nu prea curand :* ... si bine ar fii sa ramanem prieteni 4 ever :).

Oricum,avand in vedere cum am inceput prietenia asta...si unde s-a ajuns,am evoluat destuuul =)) :*

Mi te pup :*


Un prieten adevarat este acela care soseste cand restul lumii pleaca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu