vineri, 31 decembrie 2010

Muzicaaa :x




As putea vorbi despre fiecare in parte : genuri muzicale,cantareti,versuri,artist preferat ,dar nuuu,vreau sa fac ghiveci :x:))) ca nu pot sa exprim exact ce este muzica.
Imi plac aproximativ toate genurile populare de muzica : hip-hop,rap,manele,pop,reggaeton,drum and bass,blues :x :x .... dar niciodata n-am sa spun ca am o melodie preferata \m/ ... 
 Artisti pe care ii prefer [ nu sunt in ordine,n-am asa ceva :D ]  Nane,Skizzo Skillz,B.U.G Mafia,Parazitii,Bitza,Wisin & Yandel,Daddy Yankee,Enrique Iglesias,David Bisbal,RBD,Spike,Juanes,Shakira,Rihanna,Ke$ha,Grasu XXL,Tokio Hotel blablabla...

Melodii de care nu ma satur >:) : 
BUG MAFIA 
~ Hoteluri , Cine e cu noi , Supranatural,In anii ce au trecut,Cu talpile arse,Cand te lovesti de realitate,Exces pervers,Romaneste ~ 
PARAZITII
 ~ Tango la rece,Degetul mijlociu,Am comis-o din nou,Beatbox de dragoste,Cui ii pasa,Arde,O cheama,Bem~
NANE
~Te-nvat sa fii rea~
SKIZZO SKILLZ
 ~ Crima ~ 
KHEOPS 
~ Propuneri indecente,Fara final~
KE$HA
~ Your love is my drug ~ 
ENRIQUE IGLESIAS
~ Push,No es amor,Ring my bells,Heartbeat~

[....]

Cand ascult muzica ? Mereu !! La scoala,in pat,la pc,pe afara :x .
Muzica e lucrul care ma binedispune cel mai mult :x si sincer sunt in relatii serioase cu muzica =p~:))

"
I can hear it,Every day and every night,It's the one thing on my mind,Music's got control,And I'm never letting go"
Multumiri speciale: Dutu -dealer de melodii \m/ =)):-@:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu