joi, 30 decembrie 2010

Team L

Team L- pentru ca cine stie cunoaste :)


 "Cine-i colega noua?-Lavinia-Aham- Nu-mi place ...
~asta spuneam in clasa a IIIa, cand te-ai mutat la noi in clasa...2-3 luni nici ca te-am suportat [ ca tot e ora adevarului :D ] ... dar dupaia am stat in aceeasi banca...prost noroc:) .. si uite unde s-a ajuns acum ... la o prietenie de ...  7 ani,cu mici mari intreruperi,dar adevarata :x .  
Cand am fost certate,o luna...a fost aiurea,foarte aiurea,in momentul ala,atunci mi-am pierdut si prietenul cel mai bun [te stii tu ... ] dar lasa ca am castigat alti prieteni in tot acest timp >:D< ,si pe tine,as spune ca te-am recastigat,dar de fapt nu te-am pierdut....dar daca la unii le place sa isi bage nasu'unde nu trb....asta e :D cateodata credem si pe cine nu trebuie :-< .

CLASA A VIIIa ...
ce mi-ar place sa ma intorc iar in ea :) ... in semestrul II ... cel mai tare :x cea mai tare zi din saptamana :LUNEA , de la 07:40 pana la 17:30 in fiecare luni,si tot mai vroiam :x 

Esti prietena pe care n-as da-o pentru niiiiiimic :) :x pentru ca:
-te pot suna la orice ora din noapte [ chiar daca dorm chiar daca nu =)))) ] 
-nu ma judeci niciodata
-te pot injura in toate felurile si in toate limbile posibile ca tu tot razi :x si asa nu ne certam niciodata 
-cu tine am cele mai frumoase amintiri ... mr D alea`alea :> 
-esti cea mai batrana prietena a mea :x
-pe sora'mea o cheama Lavy,pe prietena mea cea mai buna Lavy,  acelasi nume 2 persoane la fel de importante pentru mine :x 
-cu tine rad din orice ... 
-cu tine vorbesc mai mult decat cu oricine zilnic
-pentru ca nu-ti pasa ce spune lumea  
-pentru ca pot sa-ti scriu romane pe mess,pot sa vorbesc ore in sir la telefon,ca tot ma asculti si imi dai cate un sfat
-pentru ca esti ca un jurnal pentru mine >:) tu stii TOT!
-pentru ca pot sa rad de tine la orice ora am chef,pe orice motiv,ca nu te superi \:d/
-pentru ca esti LAVY  si pt ca te iubesc asa cum esti 

Acordul felului de a gandi naste prietenia. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu