joi, 30 decembrie 2010

M3D


Si ce daca in clipa de fata sunteti certate ?Tot 4 sunteti,tot M3D!


 D33A,MIRU,DYU,DUDIX


D33A
- Crezi ca-i pasa cand spun altii ca-i copilaroasa? Nu.Pentru ca asa e ea :x, si foarte bine face,un prieten trebuie s-o accepte asa cum e . Cu ea niciodata n-am fost in relatii fff bune,
dar stiu ca pot apela oricand la ea,sunt constienta de ce fel de prietena e  :x. Imi place caracterul ei si punct :*


DYU&MIRU

Despre ele n-o sa scriu nici mult,dar nici separate.Au comportament identic,cel putin din punctul meu de vedere.Cu amandoua ma inteleg la fel,sunt niste persoane de nota 10 :x . 


***DUDIX***


Pff...ea si Lavy,una si aceeasi persoana :x cele mai bune prietene .
E genul de persoana cu , care poti sa glumesti pana la un anumit punct ca altfel comenteaza :-@ doar e Dudix :-j :*  de asta e ea asa de speciala :x . Poti sa ai incredere in ea , chiar foarte mare :x .  Chiar daca ea e aia ce mereu comenteaza,si spune ca nu-i pasa , si toate cele , minte :* de fapt tine foarte mult la prieteni ei ... dar nu-i place sa arate asta . 
Datorita ei mi-am facut prieteni noi,prieteni foarte buni :) ... 
Nu pot sa spun mai multe despre ea pentru ca e destul de dificil,dar e speciala :x ... prietena la care poti apela indiferent de situatie :x . 

Prietenia constă în a şti că ai un ajutor în plus şi un necaz mai puţin.




____________________________________________________________
Pe scurt : VA IUBESC :*



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu