joi, 30 decembrie 2010

"Ma' favourite pervert friend"



Tot datorita lui Dudix o cunosc si pe ea :x 
Nebuna mea din Brasov :x cu , care nu am petrecut decat 2 zile impreuna dar ne-am inteles de minune :x am dansat,am ras si ne-am plimbat .
p.s : mai vrei palarrie ca a lu' Guta ? :> =))
 Nu pot sa spun ca-i simt lipsa,dar ca mi-e foarte dor de ea, DA ! Nu-i simt lipsa ... pentru ca vorbim zilnic pe mess,si daca nu zilnic , cel putin o data la 2-3 zile ... si povestim,si povestim,si radem,si povestim,si ne mai plangem de mila,si iar radem  si iar povestim :x . 
Cu cine rad cel mai mult pe mess daca nu cu ea ? 
Chiar sper sa ne revedem in curand :x:x si sunt sigura ca asa o sa fie :* .
MI TE IUBESC [:X:X:X]

 Intr-o prietenie, lucrul cel mai greu nu este de a ne da pe fata defectele dinaintea unui prieten, ci de a-l face sa si le vada pe ale lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu